Vis. Realitate. Perspectiva.

11 July 2016

Acum ceva timp vorbeam cu Otravă că multă lume spune că "o să facă un viral" şi cât de greșit e asta. (VIS) Nu există deținătorul rețetei viralului şi dacă mâine el ar apărea s-ar schimba ierarhia mondială a topului Forbes. Poţi doar încerca, poti doar crea content pe care să-l lansezi în eterul şi eternul Internetului. Un clip, o poză, un text, ceva. Normal că poţi să încerci să faci ceva pe care tu să-l consideri interesant şi apoi să-l promovezi în fel şi chip şi să te asiguri că alţii îl shareuiesc. Dar atât. De aici până la viral...

Tot Otravă mi-a spus atunci că unele dintre cele mai vizionate chestii pe YouTube sunt filmările unor desfaceri de ouă de ciocolată Kinder. Un-fucking-believable! În poză am pus pe unul cu 622 de milioane de views în doi ani de când e postat. Există, în pula mea şi un canal cu astea la care să te abonezi. (REALITATE)

Discuția despre viral am avut-o iar săptămâna trecută cu Dragoş Bucur. Vorbeam despre promovarea online pentru Două Lozuri, film care se lansează în octombrie în cinema. I-am povestit şi lui despre vizualizările Kinder. Omul s-a crucit şi mi-a spus "îţi dai seama câţi imbecili sunt pe lumea asta?". I-am dat dreptate căci de exemplu cel cu 622 de milioane de vizualizări în doi ani are 45 de minute. "Nu mă consider vreo inteligenţă peste medie, dar chiar să stau să urmăresc chestia asta este de neimaginat", a continuat el şi ne-am despărțit de acord că viralul este o chestie de noroc.

Am plecat de acolo şi mi-am imaginat apoi că milioanele de vizualizări sunt făcute de copii şi nu de retarzi. Apoi că acei copii sunt copii care n-au văzut şi nu şi-ar permite oricum să deschidă cu mâna lor un astfel de ou de ciocolată. (PERSPECTIVĂ)

#vis #realitate #perspectiva

P.S. Anul ăsta aş vrea să dăruim fiecare un ou de ciocolată unui copil care nu şi-l permite. Poate scade şi ritmul vizualizărilor acelor cretini de pe YouTube. Eu încep cu cei 36 ai mei de la orfelinat şi am sa vă postez acest video.