Nebunii de la DELIRIA

17 March 2016

Show-ul Deliei de la Sala Palatului, Welcome to Deliria, este deja SOLD OUT. Cel de pe 2 Aprilie a fost vândut complet în primele două săptămâni de când a fost pus la vânzare, iar cel din 3 Aprilie la fel. Asta-n condițiile în care prețul biletului este dublu faţă de oricare al altui artist român în aceeași locație. Biletele deja se vând la suprapreț pe OLX şi există o întreagă nebunie pe tema asta.

Fiind apropiat al ei şi al organizatorilor am încercat să-nţeleg de la ei care sunt motivele acestor recorduri în afară de cele evidente, hiturile lansate în ultima vreme, talentul incontestabil, multitudinea de premii, vizualizări şi difuzări radio.

Pe oamenii din spatele Deliriei i-am denumit "nebuni" în titlu căci au băgat în producția acestui eveniment peste 200.000€ şi nu îi amortizează prin cele două concerte. Nebuni efectiv. Sau pasionați. Sau excentrici, dacă vreţi să căutam alți termeni mai soft.

I-am întrebat pe nebunii mei unde se duc toți acești bani. Iată doar ce m-au lasat sa dezvălui, promit că este doar 20% din ce se va-ntâmpla la spectacol:

Stafful spectacolului este de 216 oameni şi echipamentele încap în 9 camioane.
Tehnologia adusă pe scenă şi efectele 3D sunt o premieră în România şi de ultimă generație.
Dacă anul trecut Delia a "zburat" deasupra publicului, anul acesta o vor face şi mulți acrobați.

Spectacolul Deliei de anul trecut a fost unul de excepție şi este sigur unul din motivele pentru care biletele de acum s-au vândut atât de repede. L-am vazut şi mi se părea greu de depășit, dar nebunii mei promit s-o facă şi din ce am auzit vor şi reuși.

Pe scenă, lângă Delia, vor fi şi mulți artiști cu care ea a avut diferite proiecte dar pot să vă spun doar de Carla's Dreams şi Deepcentral. Restul rămân să fie descoperiți atunci.

Ajung toate aceste motive pentru a realiza acest SOLD OUT istoric? Poate, dar organizatorii au dat şi altele:

În timpul concertului se realizează primul clip făcut dintr-un live cu participarea publicului şi a unor personaje aduse pe scenă, parcă desprinse din imaginația (bogată, evident) a Deliei - nişte alter-ego ale ei dacă vreţi... Şi Dumnezeu ştie că are destule.

Cu ocazia asta Delia își lansează şi albumul, cu multe din ultimele ei hituri ca "Da, mamă", dar şi cu șase piese noi printre care aş aminti "Ce are ea" şi "Fum şi scrum". Varianta deluxe a albumului (ceva în premieră în România, dar nu pot să vă spun încă) va fi oferită cu tot cu semnătura Deliei tuturor spectatorilor VIP, mai mulți la număr decât la oricare alt spectacol (463 pe show). Tot acești spectatori au acces la loja VIP a lui Ceaușescu unde stafful le va oferi şampanie şi sushi la discreție. După spectacol, ei au acces gratuit la after party-ul organizat de Delia. (Albumul în varianta deluxe va fi disponibil la vânzare doar la Sala Palatului şi vă spun sincer… GET  IT  IF  YOU  CAN! Bineînţeles, varianta normală va fi în punctele de vânzare obişnuite.)

La toate acestea se adaugă o impresionantă echipă de management din partea Global Music, dar şi o armă secretă: delionii! Delionii sunt fanii totali ai Deliei şi aşa se autointitulează. Aproximativ 20 la număr, cu vârste cuprinse între 12 şi 20 de ani şi din familii bune, ei sunt neobosiți în postări şi repostări cu şi despre Delia, automat şi Deliria, pe Facebook şi Instagram. Delia îi vede la toate concertele ei şi își dă întâlnire cu ei o dată pe an, de Crăciun, pentru a schimba cadouri. Delionii nu încetează s-o suprindă cu filmulețe şi obiecte pe care ei cred că şi le dorește. O fată chiar călătorește peste tot unde a fost Delia şi își roagă mama s-o fotografieze EXACT unde s-a fotografiat şi idolul ei, același unghi, aceeași poziție, totul calculat milimetric. Superb! Cu aşa fani dedicați artistului şi promovării lui poți umple Sala Palatului de multe ori.

Vorbind cu nebunii mei de nevoia de evenimente la nivelul celor de "afară", aşa cum ei îl organizează pe acesta, ei mi-au dezvăluit şi planurile Essence of Deliria. Un spectacol care va conţine cele mai bune momente din Deliria împreună cu toate elementele de scenografie şi tehnologie. Acesta va fi disponibil la un preț accesibil şi sălilor de evenimente, cluburilor şi în general scenelor din întreaga țară.

Cred că este momentul ca cel puţin cluburile care au investit milioane bune în carcasă să investească şi în content. Într-o piață în care se simte lipsa evenimentelor de calitate în entertainmentul de noapte, iată că apare Essence of Deliria.